2017. ápr 28.

Funko formában is támad az Igazság Ligája

írta: TheRich
Funko formában is támad az Igazság Ligája

Várható volt, és már meg is érkeztek az első hivatalos képek az Igazság Ligája Funko Pop Vinyl figurákról! Nem gondoltam, hogy ezekről a darabokról egyszer úgy találom, hogy érdemes külön posztot írni, de úgy látszik, hogy mindig van egy első alkalom. 

funko_justice_league_pop_all.jpg

Igazság szerint sosem értettem az őrületet, ami kialakult a Funkok körül, azonban be kell vallanom, hogy ezekre a figurákra most én is felfigyeltem, pedig aztán tényleg jobb szeretem az élethűbb "porfogókat" (pl: az ilyeneket). Szóval nagy meglepetésemre azt mondom, érdemes egy pillantást vetni a hivatalos Igazság Ligája Funkokra, melyeknek az érkezésére augusztus körül lehet számítani:

 

Szólj hozzá

játék film figura Flash DC Pop Batman Justice League Aquaman Wonder Woman Superman Cyborg Igazság Ligája DCEU Funko