2018. már 25.

Kalandok a 2814-as szektorban: Villámlátogatás a 37. képregénybörzén

írta: TheRich
Kalandok a 2814-as szektorban: Villámlátogatás a 37. képregénybörzén

Igaz, hogy még részben tél van és nem tavasz, de ez nem akadályozta meg a börzés szezont, hogy kezdetét vegye! Íme pár sor a villámlátogatásomról.

29138889_10216486040523493_2080943713_n.jpg

Bár most végképp nem töltöttem sok időt a rendezvényen, hiszen tényleg csak futottam egy kört haverokkal az embertömegben, de azért így is láttam érdekességeket.

Sajnos a képregény árak most már végképp az egekbe szöktek, főleg a DC gyűjtemény kötetei, ami elsőre engem enyhén meglepett. Mondjuk ez csak egy eset a sokból, ezért aztán nem kell aggódni, mindez nem azt jelenti, hogy nem találni még helyeket, és eladókat, ahol emberi árakon juthatunk hozzá egy-két kötethez, vagy füzethez.

Végre eljutottunk oda is, hogy egyre több lehetőségünk van hazánkban legendák által aláírt képregényekhez hozzájutni. Ehhez már nem is kell online rendelni, elég csak a megfelelő árust keresni, és máris hozzájuthatunk akár Gal Gadot által aláírt Wonder Woman képregényhez is. Tényleg érdemes kihasználni a lehetőséget, ha esetleg valami különlegességre vágytok a gyűjteményetekbe.

Tömeg természetesen most is volt, ezért aztán már trükkösek ás rutinosak voltunk. Később érkeztünk, és céltudatosan mozogtunk, legalábbis részben, de végül is az a szép ebben az egészben, hogy csak bóklászunk, amíg valami érdekességbe bele nem futunk. Én is így jutottam hozzá ehhez a két Deathstroke füzethez, amelyeknek személy szerint marhára örültem, még akkor is, ha végül is nem ezt kerestem (legalább nem távoztam üres kézzel a börzéről :D).

Sajna idén tényleg nem találtam olyat, amit kerestem, de a Critical ERROR-os haverok már szerencsésebbnek és boldogabbnak mondhatják magukat, megszereztek mindent, amit kerestek:

29341053_1821682064528876_1291259451_n.jpg

Az tuti, hogy a közeljövőben egy kicsit hanyagolni fogom a börzéket, inkább rendelek online, mivel inkább kötetekre pályáznék, mint füzetekre (főleg mikor a füzetek már kötet áron futnak a börzén). Ennek ellenére azért azt mondom, hogy továbbra is érdemes fél szemmel figyelni ezeket az eseményeket, hiszen könnyedén hozzá lehet jutni pár érdekességhez, ha jó standnál ás eladónál köt ki az ember. Meg aztán egyre jobb sztorik kerülnek már nálunk is kiadásra, méghozzá magyar nyelven, amik ezeken az eseményeken debütálnak.

Szólj hozzá

képregény comic kaland börze DC Batman DC Comics Deathstroke 2814-es szektor