2017. feb 02.

DC képregénygyűjtemény: A szakadás folytatódik

írta: TheRich
DC képregénygyűjtemény: A szakadás folytatódik

Elérkezett az előfizetésem lemondásának hajnala!

Folytatódik a történetem az Eaglemossal, akikről kezdem azt hinni, hogy nagyon nem bírnak. Nem erről akartam ma írni, hiszen nagy Wonder Woman film hírek ütötték fel a fejüket, de azt hiszem mindez most várhat, hiszen itt a folytatása az előző DC képregénygyűjteményes posztomnak!

egy kis UPDATE: Kaptam egy enyhén fájdalmas képregényt a helyzetemmel kapcsolatban, ezt az írás végén láthatjátok! :D

wp_20170202_12_47_54_pro_1.jpg

Már előre szólok, fölösleges Eaglemoss védelmező kommentekkel készülni, nem fog túlzottan meghatni. Én ennél minőségtelenebb kiadványokkal még nem igazán találkoztam. Le fogom mondani a sorozatot, még azt sem várom meg, hogy két kedvencem, vagyis Zöld Lámpás és Flash egymás mellett virítson a polcomon.

Most már biztos vagyok benne, hogy a hatalmas érdeklődés miatt egy szó nélkül beleszórták az előfizetői csomagokba a selejt darabokat is. Minőségellenőrzés az ugye smafu, felejtsétek el. Szóval, ha valakinek hasonló problémája lenne, mint nekem (hiszen sokan még nem kapták meg az első csomagot sem), akkor mély levegő, mert van megoldás. Mondjuk nem biztos, hogy jobban jártok, legalábbis az én esetemből kiindulva!

Ha hibás darabot találtok a csomagokban, akkor először nem árt telefonon jelezni, majd emailt küldeni az Eaglemoss DC-s ügyfélszolgálatának. Tapasztalatból mondom, egy telefon gyorsan fel tudja gyorsítani az ügyintézést, persze nem kell seggfejnek lenni. Aztán következik jó pár óra várakozás a válaszra, de ez már csak türelemjáték kérdése.

Mindenesetre én ott tartok, hogy mérhetetlenül csalódtam ebben a DC sorozatban, mint DC rajongó, főleg minőség szempontjából. A fordítás elég hanyag tud lenni, például még az előfizetési ajándék második kockáján (Action Comics #1) is egy elég amatőr hiba kacsint vissza.

Egy dolog miatt érte meg ez az egész, az pedig a Hush. Jó páran tudjuk, hogy manapság csillagászati árakon akarnak megszabadulni tőle emberek. Mondjuk nem egy Bayer Antal fordítás, ami ebben a kiadványban van, de nem lényeg. Nevezzük ezt Tesco Gazdaságos Hushnak.

Oh és ezúttal Zöld Lámpás majdnem tökéletesre a kötet gerincén, csak pár milliméterrel van feljebb a jobb szeme! Én személy szerint ezt már haladásnak éltem meg, ettől függetlenül itt zárul is számomra Miki móka tára, elég volt, csalódtam.

2_2_2017_2_03_29_pm.jpg

Zárásképpen pedig egy agyzsibbasztó, ami szerintem zseniálisan összefoglalja a kialakult szitut, sőt megoldást is keres a problémára:

16469021_1395836197113467_1968077425_n.jpg

Szólj hozzá

képregény comic collection gyűjtemény DC Superman Eaglemoss