2016. már 25.

Új Batman született

írta: TheRich
Új Batman született

Egy gyors vélemény Ben Affleckről, avagy a Sötét Lovagról!

A Batman Superman ellenhez írt kritikámban és itt a blogon is hangsúlyoztam már, de még egyszer elmondom, mert megtehetem. Körülbelül 20 évet vártam arra a Batman ábrázolásra, amit most láthatunk a moziban. Ben Affleck egyszerűen zseniális a szerepben!

img_0465.jpeg

Ahogy sokan mások, úgy én is meg voltam lepődve anno, hogy Ben Affleck kapta meg Batman szerepét, de viszonylag gyorsan rájöttem arra, hogy van potenciál a "srácban", be is bizonyította mindezt! Utálták, támadták, petíciót indítottak ellene és most nézzétek meg a filmvásznon, egy új Batman született.

Nincsenek rá jobb szavak, egyszerűen Batman lelépett a képregények oldalairól és most már a filmvásznon készül a hódító útjára. Ha azzal a tónussal csinálják meg a szóló filmjeit a Sötét Lovagnak, mint a Batman Superman ellent, akkor én már most szeretném megvenni a jegyemet a filmre!

lvcuvw6.png

Annyira Frank Miller életérzése van a karakternek, hogy valami leírhatatlan. Batman megjelenése végre félelmet tud kelteni az emberekben. Nem is csoda, hogy Gotham bűnözői sikoltva futnak előle, ha meglátják! Most őszintén szólva lehet szeretni ezt az ábrázolást, meg nem is, de én tényleg azt kaptam, amit akartam. Kegyetlen, brutális és valamennyire hitét vesztett, legalábbis a küldetése értelmét illetően. Én ezt a Batmant akartam látni mindig is, hát tessék, csak kérnem kellett! Egyszerűen Snyder és forgatókönyvírók, Chris Terrio és David Goyer nagyot alkottak most ezzel a karakterrel.

ben-affleck-bruce-wayne-batman-vs-superman2.jpg

Természetesen Afflecket Bruce Wayne "jelmezében" sem kell félteni. Mintha a kisujjából rázta volna ki a lezser playboyt. Komolyan hátast dobtam ,hogy végre egy színész, aki egy hihetetlenül erőteljes Batman és egy meggyőző Bruce Wayne tud lenni! Le a kalappal Ben Affleck!

Szólj hozzá

Batman Ben Affleck Batman v Superman Dawn of Justice Igazság hajnala