2016. máj 08.

Kalandok a 2814-es szektorban #3: A 12. Képregényfesztivál

írta: TheRich
Kalandok a 2814-es szektorban #3: A 12. Képregényfesztivál

Itt a nyár, itt a fesztivál szezon! Legalábbis egy bizonyos formában, hiszen most nem koncertről vagy ilyesmiről lesz szó, hanem a 12. Budapesti Nemzetközi Képregényfesztiválról! Gyorsan jött, de annál is gyorsabban ért véget, már az én részemről a találkozónak, de még így is örülök, hogy eljutottam! Komolyan öröm látni, hogy mekkora kultusza lett hazánkban is a képregényeknek! Előre is bocsi azoktól, aki ma a Rivaldafényben posztra számított, sajnos jövő hétre csúszott a dolog! :D

feszt3.jpg

Nem akarom sokáig húzni a dolgokat, szóval most kifejezetten rövid beszámolót írok.

Számítottam rá, hogy tömeg lesz, szóval végre kamatoztathattam, hogy mostanában nem sokat alszom. Egész korán ki tudtam magammal rángatni haveromat a rendezvényre, ennek köszönhetően mondhatni majdnem a sor elején álltunk, gyorsan be is értünk, mikor nyitották a kapukat. A Dürer kertet mindig is kifejezetten jó helynek tartottam a rendezvény lebonyolításához. Tágas, barátias, sörkert, mosolygó emberek mindenfele, nem sok ilyet látni mostanában Budapesten. Belépve a vásártérre viszont egy kicsit meglepődtem. Egyszerűen kiment a fejemből, hogy nem kell akkora felhajtásra számítanom, már az árusok szempontjából, mint a börzén, de ez így van jól, végül is fesztiválra jöttem.

Gyorsan körbefutottam azt a pár standot, amivel találkozni lehetett, sajnos annyira gyorsan, hogy első körben le is maradtam pár Zöld Lámpás képregényről, viszont a későbbiekben ez előnyömre vált, mert mikor nekiestem az egyik asztalon lévő kupacnak, akkor az én szememmel nézve kincsekre bukkantam!

wp_20160508_17_57_10_pro.jpg

Mostanában rá vagyok kattanva a New 52 sorozatokra, szóval rohadtul örültem, hogy két olyan darabot szerezhettem most be, ami konkrétan beszerzés alatt álló sorozatok részét képezi a gyűjteményemben.

De persze nem én vagyok az egyedüli, aki bevásárolt. Harcos társam is olyan kincsekre bukkant, ami az ő saját gyűjteményét gyarapítja, úgyhogy a mai nappal mindenki boldog lehetett.

A programok egy részén maradtunk csak ott, de a vásártér átjárása, és egy kis pihenés a Dürerben nem ártott. Jól esett kimozdulni, elfelejteni a szürke hétköznapokat, és még, ha nagy is volt a tömeg, de azt hiszem sikeres nap volt a mai (legalábbis képregény vadász szempontból)! Egyébként van egy olyan érzésem, hogy nem sokáig lesz elég a Dürer ehhez a rendezvényhez, még annak ellenére sem, hogy itt nem a standokon van a hangsúly. Egyre többen érdeklődnek szerencsére a hazánkban a képregények iránt, lassan ott tartunk, hogy túlnövi magát a fesztivál a rendezvényközponton. Elég belegondolni, hogy már a Kőbányai Művelődési is kevésnek bizonyul a börzénél az emberek befogadóképességének szempontjából, úgyhogy kíváncsian várom, miképp alakul ez a továbbiakban.

Szólj hozzá

képregény fesztivál Budapest Dürer Kert