2016. júl 12.

UPDATE! Üdvözöljétek Kid Flasht!

írta: TheRich
UPDATE! Üdvözöljétek Kid Flasht!

UPDATE! Úgy néz ki, hogy egy újabb gyorshajtó is bemutatkozik a sorozatban! Róla a képet a poszt alján láthatjátok!

Tudnak a CW emberei, ha akarnak! Hivatalos képeket kaptunk Keiynan Lonsdaleról, mint Kid Flash (Kölyök Flash) alias Wally West a The Flash sorozat következő évadából:

Bevallom, nem túl nagy kedvencem jelenleg a The Flash sorozat (sajna megvannak az okaim, szóval fölösleges nekem esni), pedig nagy Flash fan vagyok, de erre most én is azt, hogy telitalálat! Úgy látszik, habár egy kis eredettörténet módosítással, de végre megszületett az első igazi élőszereplős Kid Flash, igaz nem azzal a Wally West-el a maszk alatt, akit én szerettem volna látni, de erre is van megoldás, hiszen ott vannak a képregények (lásd: DC Rebirth képregény ismertető)!

wallyflash.jpg

Mozgalmas idők következnek Flash számára, ez már tuti! Érezhető volt, hogy miért is dobták ki gyorsan a netre Kid Flash képét, de arra azt hiszem senki sem számított, hogy egy újabb gyorshajtót is lencsevégre kapnak a lesifotósok! Daniel West? Alternatív világ Barry? Alternatív világ Wally? Black Racer? Godspeed? Sajnos a CW verzió jelmez alapján nehéz rájönni, de mindenesetre most kezd újra érdekelni a sorozat! :D

Szólj hozzá

DC Arrow Villám CW The Flash Kid Flash