2016. júl 17.

Kalandok a 2814-es szektorban #4: Nyári képregénybörze

írta: TheRich
Kalandok a 2814-es szektorban #4: Nyári képregénybörze

Eső ide vagy oda, a képregények iránti szeretet hazánkban továbbra is töretlen maradt.

Ázva bár, de törve nem, egy újabb képregényes rendezvényen töltöttem a hétvégét (vasárnapot). A nyári képregénybörze nem sokban, max a helyszínben különbözött az eddigiektől, ami szerintem egész jó választásnak bizonyult. Ezt többek között azért is mondom, mert a mostani helyszíntől nem messze lakom, és amúgy is utáltam kimászni kőbányára. :D

13102894_1005107812890611_7143729705620368778_n.jpg

Az egyetlen dolog, amit kifogásoltam, hogy szokásukhoz híven a szervezők ismét az ajtóval szemben helyezték el a standjukat, ami természetesen rögtön komoly sort és tömegnyomort is eredményezett. Én még a szerencsések között voltam, mert volt esélyem elkerülni a torlódást, viszont egy idő után a börzei barangolást igen megnehezítette a tömeg, ami fokozatosan felgyülemlett (ezt egyébként többen is kifogásolták). Igaz, ha ügyes volt az ember, akkor most valamennyire tudott mozogni ezen probléma ellenére is, de én lehet keresnék egy szintén központi, de sokkal látogató barátabb helyet a standnak (hangsúlyozom, ez az én saját véleményem).

Szóval összességében, ha egy sort kilövünk az életükből, és elég határozottan haladunk, akkor egész áttekinthetővé válik az egész börze. Mindenki megadja a másiknak a teret és a tiszteletet, ergo van időnk válogatni a képregények, és az igen komoly gyűjtői tárgyak, figurák között egyaránt.

Na de most térjünk a lényegre, vagyis a képregény vadászat eredményeire. Most őszintén szólva, csak olyan cuccokat kerestem, amik hiányoznak a gyűjteményből, és meglepő módon percek alatt meg is szereztem mindent, ráadásul majdnem mindent egy helyről! Legközelebb már tudom kihez megyek első körben, az már biztos :D

wp_20160717_21_22_15_pro.jpg

Egy kis séta után viszont tettem egy olyan felfedezést, amire nem számítottam. Feltehetőleg a DC képregények ismerői előtt nem újdonság a Secret Files and Origins cím. Na most, az egyik standnál, habár csak újranyomott formában, de összetalálkoztam ennek a sorozatnak legelső példányával (1998-as újranyomása az 1961-es képregénynek)! Nagyon durva, de a Secret Origins első száma, összesen 8 képregény teljes első történetét tartalmazza! Ergo egy darabnak köszönhetően a kezemben tarthatom a DC legnagyobb hőseinek (legalábbis egy részének) a legelső megjelenéseit! Enyhén rápörögtem erre a darabra, valszeg külön posztot is kap majd a képregény (TPB-ról van szó egyébként)! :D

wp_20160717_21_24_38_pro.jpg

Egyébként haverok sem panaszkodhatnak, hiszen ők is nagy fogásokat találtak, ezek közül a legdurvább talán a Bluntman és Chronic, amire nagyon nem számítottunk (ráadásul TPB-ről van szó)!

img_3323.jpg

Igen ez "3D" borítós Supergirl, ami így fest teljes valójában:

supergirl_futures_end_1_384x590_53b19fa0a4e985_76482201.gif

Ha ennyi kép nem lenne elég, akkor a Critical ERROR fotósának köszönhetően készült pár fotó, amiket ITT meg is nézhettek! :D

Szólj hozzá

képregény comic börze Flash DC Green Lantern Batman Vertigo Wonder Woman Superman Constantine Preacher