2017. feb 15.

Batman (Ben Affleck) fan artok

írta: TheRich
Batman (Ben Affleck) fan artok

Ismét itt a rajongói rajzok ideje. Legutóbb már belekezdtem abba az ígéretembe, hogy szépen apránként szeretnék az Igazság Ligája film főszereplőinek szentelni jó pár posztot a blogon, melyek közül az egyiknek a célja nem más, mint pár beküldött, vagy éppen online talált fan art bemutatása. Mivel első körben szeretnék az abszolút kedvenc hőseimre koncentrálni, ezért most Flash után a gothami denevéren a sor!

tumblr_nmzzkxkaih1srzrtyo2_500.gif

Mióta eszemet tudom Batman fan vagyok. Tényleg nem tudom, hogy miképp kezdődött ez, de most nem is érdekes. A lényeg az, hogy már egy ideje szerettem volna egy brutális, úgymond megtört Batman látványával találkozni a vásznon. Habár Frank Miller: Sötét Lovag Visszatérjével egy ideig hadilábon álltam (bezony), de még én is tudtam azt, hogy csak az ilyesfajta karakterábrázolás segíthet Batmannek abban, hogy újjászülessen a moziban (végül is a képregényekben is ez segített neki). Ezen felül már marhára untam, hogy mindig fekete gumijelmezben szaladgál valaki a képernyőn, szóval ideje volt már annak, hogy Millertől inspirálódjon a Warner. Afleckel szerencsére megtört a jég, és az egyik legjobb Batman lett, akit a filmvászon valaha magának tudhatott. Nem is csoda, hogy a fan art készítőket is inspirálta a legújabb Sötét Lovag:

Volt egy hátsó szándékom is azzal, hogy pont ma kap Batfleck egy külön fan art posztot. Egy úgymond "pletykának" sem nevezhető információval is szeretnék ez úton foglalkozni, ami arról szól, hogy Affleck leteszi a denevér köpenyét. Nem szeretek pletykákkal foglalkozni, de már én is kaptam pár kérdést ezzel kapcsolatban, szóval öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Affleck távozásának gondolata csak egy átgondolatlan kijelentés volt, melyet John Campea YT-s műsorvezető egy podcast alkalmával mondott. Még ő maga is azt kérte, hogy ne vegyék semmilyen módon komolyan, amit mond, külön hangsúlyozta, hogy ne gyártsanak belőle hírt (valszeg tudta, hogy úgyis gyártanak), de ez utóbbi kijelentés már nem igazán hatotta meg a kattintásokból élő oldalakat, sajnos még itthon sem!

Tényként kezdték közölni, amit John mondott, ami gyorsan felháborodást és ellenségeskedést keltett az interneten. Nagyon tud teorizálni a pacák, nem véletlen használják sokan forrásként a clickbait oldalak közül. Nem tudom miért gondolja úgy, hogy jót tesz ez a hírnevének, de nem az én dolgom.

Viszont most talán megnyugtatok pár embert, mert tényleg nem kell még aggódni. Nemrégiben maga Ben Affleck tette világossá mindenki számára, hogy csak a rendezői székről mond le, a jelmezről nem (ami nem mellékesen ki is van állítva az otthonában). Erről nemrég írtam is ITT, szóval ha kellenének még nyugtató szavak azoknak, akik esetleg pánikba estek a tegnapi nap folyamán, akkor katt a linkre. Meg amúgy is, Batfleck még pár film erejéig biztos a DC része marad, főleg a szerződése miatt. :D

giphy_1.gif

Szólj hozzá

film pletyka art fan DC Batman Ben Affleck DCEU