2015. okt 26.

Címlapon: Joker és a Suicide Squad

írta: TheRich
Címlapon: Joker és a Suicide Squad

Nem tudom ezt szebben megfogalmazni... úgy néz ki, hogy Joker fullosan Strici lett :D

Nem sokáig lehetett a Total Film a rivaldafényben a Batman v Superman címlappal és hírekkel, hisz Batman örök nemezise, akit Joker néven ismerhettek ismét elhappolja a főszerepet a Sötét Lovagtól.

A Jared Leto által alakított Joker (én már tényleg csak Strici Jokernek  hívom) egy teljes borítót tudhat magáénak, aminek köszönhetően jobban megvizsgálhatjuk magunknak a bűn bohóc hercegének legújabb mozifilmes inkarnációját, ami valljuk be elég extrémre sikeredett. A magazinnak köszönhetően megtudhattuk, hogy a mexikói drogkartellek adták az ötletet a karakter megjelenéséhez, aminek én egyelőre nem tudom, hogy örülnünk kell-e, mindenesetre bízok Letoban és Ayerben, hogy nem hagynak minket cserben!

Joker mellett a David Ayer rendezésében készülő Suicide Squad filmben igen fontos szerepet kap barátnője, a Bruce Timm által megalkotott karakter, Harley Quinn is, akit először köszönthetünk majd a filmvásznon!

Leto röviden, de megnyílt azzal kapcsolatban, hogy milyen érzés volt Jokert alakítani: 

"Volt egy időszak, amikor teljesen elváltam (a karaktertől). Igencsak mélyre merültem, de ez egy kihagyhatatlan lehetőség volt és nem csináltam volna semmit másként. Jó szórakozás volt a pszichológiai játékokat űzni, ugyanakkor kemény is, mintha a tökömön keresztül szültem volna."

Remélem, hogy a Suicide Squad harmatgyenge ábrázolása és megjelenése az Arrow keretein belül senkit nem tévesztett meg és ijesztett el ettől a nem mindennapi csapattól, mert az már biztos, hogy ez a film megér majd egy misét!

Szólj hozzá

Joker Harley Quinn Suicide Squad Jared Leto Margot Robbie