2016. már 24.

Gondolatok a Batman Superman ellenről

írta: TheRich
Gondolatok a Batman Superman ellenről

Spoiler az van, egy picike :D

Tegnap láttam életem első komoly, valamire való szuperhős filmjét. Azt hiszem az első mondatom az önmagáért beszél. Lehet érte támadni, utálni meg miegymás engem, ez így van jól, hiszen mindenkinek más a véleménye. Nekem nemes egyszerűséggel bejött a film.

maxresdefault.jpg

Látom és tudom, hogy miért akadhattak ki olyan sokan a film miatt és húzták le, de közel sem érdemelt ekkora pofont, mint amekkorát kapott....legalábbis szerintem. Maradjunk annyiban, hogy van ennél rosszabb képregény adaptáció is a piacon, ami az elmúlt években napvilágot látott és közel sem mérhető össze a kettő. Egy igen érdekes narratívát, már-már művészi vénájú filmet kaptunk. Ilyet komolyan még sosem láttam. Van mit javítani rajta, az tény. De ki tudja, lehet a megoldást tartalmazza majd a rendezői változat!

Nekem, ami fontos volt, az benne van a filmben. Végre megkaptam azt a Batmant, akit én mindig is akartam. Körülbelül 20 éve vártam egy ilyen brutális árbárzolásra a Sötét Lovagról, most tuti, hogyn em panaszkodhatok!, Superman is végre hű volt nevéhez, már amennyire tudott, Eisenberg Luthorként külön meglepetés volt, Wonder Woman erőteljes debütálását sosem felejtem el, meg ugyebár Flash kirobbanó bemutatása se semmi! :D Egyébként a rémálom szekvenciák rohadtul bejöttek, habár még mindig vitázunk azon, hogy Man-Bat volt-e egy bizonyos jelenetben vagy sem (ez egy pici spoiler). A nagyfiút meg tudjuk, hogy érkezik, ez már tuti! :D A cameo dolgokról meg inkább nem dumálok, az legyen meglepetés!

12509173_1017874851605994_3006687516855206019_n.png

Vannak hibái, ezt nem tagadhatom le, de ettől függetlenül imádtam, szinte minden percét, főleg a tónusa miatt! :D Egyébként kicsit vicces, hogy elvileg az első két Batman Superman ellen poharat én vettem a mozinál...Megtiszteltetés volt! :D Na de többet nem mondok most, már írtam a filmről egy véleményt:

batman-v-superman_ce.jpg

Szólj hozzá

Flash Batman Ben Affleck Lex Luthor Wonder Woman Superman Henry Cavill Jesse Eisenberg Batman v Superman Dawn of Justice Igazság hajnala