2016. máj 18.

Az új DC logó

írta: TheRich
Az új DC logó

dc_logo_blue_final_573b356bd056a9_41641801.jpgA DC képregények újjászületéséhez egy új logó is dukál! Habár kb. 4 éve, hogy a kiadó lecserélte a ma ismert emblémáját, de a marketing osztály úgy látta jónak, hogy a hamarosan debütáló Rebirth sorozattal egy időben, ideje egy teljes arculatváltásnak is. Nagyon úgy néz ki, hogy a retro mánia a DC-t is elérte!

Az új logó a Geoff Johns nevéhez fűződő DC Universe: Rebirth Special #1 borítóján fog debütálni, egészen pontosan május 25-én, legalábbis Amerikában. A REBIRTH (Újjászületés) sorozat a DC történetének egy új fejezetét képviseli majd, ami egyaránt ötvözi a régmúlt és a modern kor történeteit. Kicsit jobban utána néztem annak, hogy mire is készülnek pontosan, de ez majd egy másik poszt témája lesz (az alapokat addig is ITT olvashatjátok).

rebirth-banner-740x431.jpg

Visszatérve a poszt fő témájára, Geoff Johns a következőket mondta az átalakított logó bejelentéséről:

"Nagyon büszke vagyok arra, hogy a REBIRTH lesz az első képregény, amit az új DC logóval adnak majd ki. Számomra a REBIRTH és az új logó azon alapokat jelenti, amire a közeljövőben fogunk építkezni. Alig várom, hogy az olvasók élő egyenesben lássák a borítókon a logót."

Megmondom őszintén, hogy az egyszerűség híve vagyok, nekem bejön ez az új dizájn, amit a logó kapott! Meg aztán, ahogy amerikai barátaimtól hallottam, egész jól mutat a képregények borítóin (elvileg egy Harley Quinn már felbukkant ezzel az emblémával).

Szerencsére már nagyjából az is körvonalazódik, hogy miképpen mutat majd a filmvásznon ez a dizájn! A következő képet a 4Chan népének köszönhetjük:

dc_new.jpg

Egyébként pont jól jött ez a logó váltás a DC részéről, hiszen én is pont egy dizájn váltásra készülök éppen a blogon! Úgyhogy előre szólok, a The Cave blog is hamarosan átalakul, szóval előre is bocsi az esetleges kellemetlenségekért! :D

Szólj hozzá

képregény comic DC Detective Comics Újjászületés Rebirth