2015. sze 26.

Top 5 Batman képregény (Batman Nap #3)

írta: TheRich
Top 5 Batman képregény (Batman Nap #3)

Végre itt van a Batman Nap! Mondjuk Amerikában ennek nagyobb jelentősége van a kiárusítások és hasonló apróságok miatt, azonban nekünk sem árt valamilyen módon megünnepelni. Főleg nekem, ha már DC blogom van! Szóval gondoltam összeírom nektek a legjobb 5 Batman képregényt, amit valaha olvastam.

5. Batman: Under the Red Hood

banner_5.jpg

Jason Todd dramatikus visszatérése, Batman életének egy fontos része, hiszen halottnak hitt "fia" nem is kicsit képes felforgatnia nem csak az ő, hanem Gotham alvilágának is az életét! Habár a képregényről még nem írtam, de pár sort azért olvashattok a film adaptációjáról, a Batman: Piros Sisak ellen posztomnál.

4. Batman: Az első év

banner_2.jpg

Valamiért sosem beszélnek erről a darabról annyit, mint kellene, pedig aztán ez is Frank Miller egy fontos alkotása. Nem csak a kezdő Batman, hanem James Gordon karakterén is nagy hangsúly van, hiszen ők ketten azok, akik felforgatják Gotham életét, méghozzá véglegesen! Komoly darab és elég sok filmkészítőt is megalkotott, közöttük Christopher Nolan-t is!

3. Batman: Hush

banner_3.jpg

Amikor kezembe került a Hush gyűjtemény, komolyan nem tudtam mire számítsak. Bruce gyerekkori barátjának, Tommy Elliot-nak az őrülete, egyszerűen hihetetlen milyen erőteljesen van papírra vetve. Ráadásul bizonyos mértékben az Under the Red Hood sztorihoz is kapcsolódik a képregény! Jim Lee rajzai egyszerűen csodálatosak, nekem a mai napig a kedvenc Batman ábrázolásaim közé tartozik, sőt valamennyire Affleck Batman jelmezében is Lee inspirációját látom, aminek én kifejezetten örülök!

2. Batman: The Long Halloween

baner4.jpg

Nem gondoltam, hogy életem egyik legjobb krimi története, egy Batman képregény lesz, de így lett. Egyszerűen imádtam, hogy együtt nyomozhattam a sötét lovaggal, miközben Harvey Dent végső összeomlása és Két-Arccá válása is zajlik a történetben! Egyébként ez volt az egyik alapja a Sötét Lovag című Nolan filmnek is!

1. Batman: Arkham elmegyógyintézet

arkham.jpg

Nemrég írtam erről a képregényről, amit ITT olvashattok, és nem véletlenül történt ez. Már egy ideje tudom, hogy erről a Top 5 listámról a Batman Nap alkalmából fogok mesélni. Szóval gondoltam nem árt, ha mesélek egy kicsit az első helyezettről. Az Arkham elmegyógyintézet őrülete egyszerűen magával ragadó, sőt tényleg úgy érezzük a kötet végére, hogy mi is az intézet foglyai vagyunk! A rajzok fenomenálisak, a történet zseniális, kiérdemelten van a szememben az első helyen!

A képekre kattintva megnézhetitek, hogy miket tartok a Top 5 Batman filmeknek, de a Top 5 videójátékokról is olvashattok a Critical ERROR oldalán! Katt a képekre, a további tartalmakért!

1444171483bvs-25543r-cctop5.jpg2044594101batman-top5-games.jpg

Szólj hozzá

képregény comic Top 5 DC Batman